FAQ
1Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van wanneer het ontwerp is goedgekeurd en het format waarop u de bestelling wenst te ontvangen? Wij streven ernaar het ontwerp binnen 1 week (7 dagen) bij te te kunnen leveren.
U kunt over het algemeen rekening houden met onderstaande levertijd:
- Digitaal (7 dagen)
- Poster (14 dagen*)
- Canvas (14 dagen*)
Digitale bestanden worden gelijk na goedkeuring verstuurd.
* Afhankelijk van onze partner
2De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem gerust even contact met ons op.
3Wat zijn de verzendkosten?
Als service naar onze klanten rekenen wij geen kosten voor de verzending. Wij laten bestellingen rechtstreeks vanuit de fabriek naar de klant verzenden.
4Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen mits het artikel beschadig of foutief is.
De producten worden op maat gemaakt en kunnen hierdoor niet opnieuw in de verkoop. Dit bekent dat de retourrecht niet volledig kan worden beroepen. Lees meer hierover in onze algemene voorwaarden.
5Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
en retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat. (Mits er voorwaarden is aan de voorwaarden)
6Ik ben niet blij met het ontwerp, wat nu?
Wij sturen altijd per mail het ontwerp toe. Hier kun je eventueel feedback op geven voordat het naar de drukker gaat. Samen streven we naar een product waar de klant trots op is.
7Kan ik ook een verzoek voor een ander ontwerp doen?
Ja, zeker! Als je een specifiek verzoek hebt dan kun je dat in de notities benoemen of ons vooraf even mailen.
8Ik heb een foto met mijn huisdier, wordt deze als extra persoon gerekend?
Als je wil dat wij een dier meenemen in het ontwerp zorg dan dat je een extra persoon ingeeft. Wij rekenen dieren als een extra persoon omdat dat meer werk bij komt kijken.
9Worden er kosten in rekening gebracht voor wijzigingen in mijn bestelling nadat deze is geplaatst?
Ja, het is jouw verantwoordelijkheid om dit tijdig aan te geven. Als wij het ontwerp al hebben gemaakt en jij wil nog aanpassingen die niet in de foto of notities staan dan rekenen wij daar een bedrag voor.
10Wat kan ik als achtergrond gebruiken?
Bij het bestellen kun je uit verschillende kleuren kiezen. Hier kun je een achtergrond kleur van jou voorkeur aangeven. Heb je een specifieke wens qua kleur benoem dit in de notities. Dat is helemaal aan jou. Zorg wel dat je daar duidelijk over communiceert.